Actualitat sobre el Coronavirus

header-covid19-actualitzat

Darreres notícies

Les fotos dels riellencs i riellenques durant el confinament

Per amenitzar la situació, l’Ajuntament va crear diferents iniciatives durant el confinament.
Aquestes són algunes de les imatges que ens mostren com els veins i veïnes
del municipi de Riells i Viabrea van viure aquests moments.

Mou-te i activa’t!

En aquests dies tant difícils, en els que la COVID – 19 (Coronavirus) ens té tancats/des a casa, estem molt connectats a les xarxes socials i al món d’internet en general. Des de l’àrea d’esports de l’Ajuntament de Riells i Viabrea, no volem deixar de recomanar-vos contingut i estratègies perquè no us posseeixi la mandra i us enganxi tot el dia al sofà.

Estem veient a moltes persones influents, els coneguts “instagrammers” què es dediquen aquests dies a fer reptes, com el ja famós repte de: ¿Quants tocs pots fer amb un paper d’WC?

A l’Instagram de l’Espai Jove, pots trobar algun repte Esportiu i contingut que et recomanem, el nostre dinamitzador juvenil, en Carlos, també està disponible per contestar els vostres missatges.


Nosaltres, et recomanem algunes app gratuïtes tant per Ios com Android, per practicar esport a casa:

  • Gymbook: Si t’agrada el Gym, aquesta es la teva app, podràs crear el teu propi quadern d’entrenament i rutines.
  • Runtastic: Si t’agrada córrer, és la teva. Fes-te unes carreres per casa i organitza el teu entrenament amb aquesta app
  • Showkirt lite: Amb diverses disciplines, per explorar una mica més enllà esports que potser encara no havies descobert.
  • Dayli Yoga: Si et va el yoga, amb aquesta app podràs organitzar-te les teves sessions diàries.
  • 30 days: Amb aquesta app podràs crear un pla d’entrenament pels propers 30 dies.

Esperem que estiguis entretingut/da, però recorda que es important fer esport però no ocupis tot el teu temps amb això, dedica temps a menjar bé, a cuinar en família, a llegir, a explorar el teu costat més artístic, dibuixa, medita, i continua teixint la teva vida social a través de diverses app que et permeten relacionar-te com:

1. Zoom
2. House Party
3. Skype
4. WhatsApp
5. Instagram

Des de l’àrea de joventut no parem encara que estiguem confinats, l’Alba i en Carlos segueixen treballant per apropar als i les joves el millor contingut perquè no decaiguin els ànims i poder seguir interactuant malgrat la distància.

En els darrers dies, hem anat compartint reptes al nostres Instagram de l’Espai Jove Riells i Viabrea (@espaijoveriv). Reptes esportius per mantenir-se en forma, ja sabeu això que diuen de: Mente sana copore sano! Hem creat una enquesta per esbrinar una mica com gestione-ho el vostre món en aquesta situació tan rara en la que ens hem vist immersos.

Mantenim el contacte  per WhatsApp simulant un #espaijovevirtual, sabem que no és el mateix però fins a l’11 d’Abril haurem de reinventar-nos per anar oferint servei des de la distància.

Sabem que dues de les activitats de l’espai jove que més triomfen son: Taller de Cuina i Cinema jove, per això us deixem algunes recomanacions de receptes per cuinar i pelis i/o series que veure (a la plataforma Netflix):

RECEPTES
En aquest Link d’Adolescents.cat hi trobareu receptes per cuinar sense l’ajuda dels vostres pares i mares, els hi podeu preparar vosaltres algun que altra plat i sorpendre’ls

PELIS I SERIES NETFLIX
Sex Education (sèrie)
Big Mouth (sèrie)
Las ventajas de ser un marginado (peli)
Violet y Finch (peli)
Mala hierba (peli)

Recordeu que ens podeu passar fotos i videos del que esteu fent a casa durant el confinament, ja siguin tasques de l’institut o bé estratègies que heu creat per exprimir el temps durant aquesta estada a casa. També podeu enviar-vos fotos per veure com us queden les receptes si les feu, i comentaris de pelis i sèries, si finalment us criden l’atenció i les veieu. Podeu compartir tot el contingut a: joventut@riellsiviabrea.cat

📚📒 La biblioteca Pompeu Fabra de Riells i Viabrea estrena nou 🤳 Instagram!
❤️ Segueix ara: https://www.instagram.com/bibliotecariv/
 
🏠 Durant aquests dies ens aniran recomanant llibres, teare, música i altres propostes lúdiques per a petits i grans.
#labibliotecaacasa

🙌 A més de l’estat d’alarma i el confinament pel covid-19, també hem de combatre amb la violència masclista més que mai. 🚺 Durant aquests dies moltes dones i criatures es veuran obligades a conviure amb el maltractador.

🙏Estiguem atents si al nostre voltant hi ha algú que pateix de violència de gènere. ☎ O si tu l’estàs patint, contacta.

🔗 Més informació: https://riellsiviabrea.cat/a-mes-de-lestat-dalarma-i-el-confinament-pel-covid-19-tambe-hem-de-combatre-amb-la-violencia-masclista/


Des del SIAD i el SAI de la Selva, continuen atenent per aturar les violències masclistes i les situacions LGTBIfòbiques.

Comments are closed.