Cita prèvia OAC i Registre Civil

Benvolguts/des vilatans/es,
A causa del rebrot que s’està produint aquests últims dies al nostre país de Covid-19, l’Ajuntament ha de prendre mesures de prevenció i protecció per als seus treballadors i treballadores per tal de seguir donant servei a la ciutadania.

És per això que a partir de dilluns dia 19 d’octubre fins a nova data, l’oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) i el Registre Civil només atendran a través de CITA PRÈVIA, trucant als següents números de telèfon:

OAC

Telèfon: 972 870 752

Horari: L’horari d’atenció habitual de l’OAC és de dilluns a divendres 9.00 a 14.00 hores i dilluns tarda de 17.00 a 19.00 hores,

Per correu electrònic: administracio@riellsiviabrea.cat

Registre Civil

Telèfon: 972. 870.752 extensió 4

Horari: L’horari d’atenció habitual del registre civil és de dilluns a divendres 9.00 a 14.00 hores

Per correu electrònic: ajuntament@riellsiviabrea.cat

 

 

L’obligatorietat d’atenció a través de cita prèvia entra en vigor a partir del 15 d’octubre i fins al 31 de desembre de 2020, ambdós inclosos, tal com marca el decret llei municipal sobre el teletreball consultable aquí: Decret Teletreball

 

Disculpin les molèsties.

L’Ajuntament.

Comments are closed.