
Dades de contacte:
Telèfon: 972 87 07 52
e-mail: alcaldia@riellsiviabrea.cat
Hores concertades
Retribució per assistències
Retribució bruta per:
– Sessió plenària: 160 €
– Consell de Govern: 470 €
– Sessió de Junta de govern: 535 €
Nascut a Sant Feliu de Buixalleu, el 19 de juny del 1967, casat i pare de dos fills.
Va obtenir el certificat de competència professional pel transport de viatgers nacional i internacional, i és graduat en Ciències Polítiques i Gestió Pública per la UOC.
Dins l’àmbit professional, destaca com a emprenedor, creant la seva pròpia empresa vinculada al món del transport de viatgers, que des del 1994 gestiona i administra.
És alcalde de Riells des del 2007, en excepció del període 2011-2012. Durant la legislatura 2011-2015 va ser Conseller Comarcal de la Selva per ERC portant l’àrea de Noves Tecnologies. Actualment, combina les tasques d’alcalde amb les de Diputat provincial i amb la presidència de la Comarcal d’ERC per la Selva.
A nivell local és membre de l’ANC i actualment està treballant per fundar la colla castellera del municipi.
Es considera un apassionat de la política, i entre les seves aficions, hi ha la lectura de textos polítics de diversos àmbits. Li agrada conduir quads i practica el senderisme sempre que pot. En el món esportiu es decanta per una bona partida de pàdel i quan vol descansar o desconnectar juga als escacs o va al cinema.